24 Ekim 2014 Cuma

Favori Ojelerim

Herkese selamlar :)) 
İzmir'e doğru yol aldığım bu günde sizinle en sevdiğim 4 ojemi paylaşmak istedim. Son zamanlarda favorim olan ''simli mat'' ojelerden de kattım araya ki henüz haberi olmayanlar duysunn bu güzellikleri kaçırmasınlar. 


1 numara Golden Rose-Color Expert 28 numara
Beni en çok sevindiren fırçasının yayvan olmasıydı. Yuvarlak fırçalardan yavaş yavaş vazgeçiyor firmalar. Bu yeni fırçalar hem daha kullanışlı hem de ojeyi uygularken büyük kolaylık sağlıyor. Bir ara ''doğru oje en fazla 3 hamlede sürülen ojedir'' gibi bi laf duymuştum. Konuyla ne alakası varsa, birden aklıma geldi... 




2 numara favori simli mat ojelerimden ilki ve en çok kullandığım olan 
Flormar-Satin Matte 14
Ben bu renge bayılıyorum, özellikle siyah giydiğimde ya da gri kazaklarımla mükemmel uyum sağlıyor. Arkadaşlarım defalarca markasını sormuştur. 




3 numara yine 
Flormar'dan Satin Matte-06
Simli mat ojeyle tanışma vesilemdir. Altın sarısını bana göz kırparken gördüğümde bir aslan burcu olarak hipnotize olduğumdan olsa gerek, ''bu ne ola ki'' demeden alıp çıkmışım.
İyi ki de almışım
Bitsin bidaha alırım, yine olsun yine alırdım, kendisiyle aşk yaşıyorum..




Son olarak vazgeçemediğim ojelerimden biri daha 
Flormar-413
Her koşulda, her yerde, her kıyafette, günün her saatinde kullanabileceğiniz, çıkarmayı unuttuğunuzda, ojenizi giyinip çıktıktan sonra farkettiğinizde ''bu oje bu kıyafete oldu mu şimdi'' demeyeceğiniz, benim gibi dalgın-unutkan insanlar için birebir olan bu oje kararsız günleriniz için iyi bir kurtarıcı olabilir. Yalnız cümleye bir girdim sonu gelmedi. Bir cümlede 6 virgül olur mu yahu?




Sonuç olarak benim söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. Sorularınız varsa sorabilir, anında yanıt almanın keyfini benimle yaşayabilirsiniz :)). Tamam, anında olmasa da en geç 24 saat içinde...
Hepinize iyi, mutlu, güzel, bakımlı, bol bol yiyip kilo almadığınız günler diliyorum.


4 yorum:

  1. Golden Rose ojenin rengi çok hoşmuş.Simli ojeleri bende seviyorum ama çıkarırken biraz zorluk çıkarıyor.

    YanıtlaSil
  2. altin renkli olan benim favorim oldu, bende aslanim ondandir :D flormar artik göremiyorum douglas´da, bir ara satiliyordu oysaki, yine gidince bakarim, tam yilbasina görede bir oje olurdu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altin sarisi biz aslanlari miknatis gibi cekiyor zaten orası kesinn:))

      Sil