28 Ekim 2014 Salı

Gunlerden Gratis


Yine Gratis ve yine gerekli gereksiz alinan makyaj malzemeleri.. Ama bu sefer hepsi icin iyi ki almisim dedim. Tanitacagim urunlerin hepsi birbirinden guzel ama ozellikle 1 tanesi var ki ba yil dim !

Bahsettigim urun Eklips sunger. Gorur gormez sekline rengine bayildim. Baktim 10 lira hemen kaptım. Harika bir urun. Fondoten uygulamasi icin birebir ve eski sungerlerimi an itibariyle çöpe gonderdi. Yumusacik, tatli mi tatli, keyifle kullanacaginiz bir urun.

Maybelline affinitone kapatici. 
Yillardir kullandigim bir urun. Mucizeler mi yaratiyor? Hayir. Ama gayet ise yarar ve guzel. Fiyati da uygunn. Kullanilabilir.

Cecile Matte Fondoten.
Nedendir bilinmez su cecile fondoten ile yasadigim memnuniyeti ne 50 60 liralik fondotenlerde bulamadim. Gratis'te satilmiyor. Baska bir magazadan aldim. Tampon yontemiyle suruluyor.  Mukemmel kapaticilik sagliyor. Ve surdukten sonra cildinize uyum sagliyor. Tek eksisi olarak kalin bi yapisi olmasini soyleyebilirim. Yanlis uygulamada maske gibi gorunebiliyor. Aslinda No Transfer serisini daha cok seviyorum. Elbiselere bulamiyor, akmiyor kokmuyor. Ama malesef ellerinde kalmamis. Zaten cecile urunleri bulmak benim icin cileye donustu artik. Bi gun zengin olursam depolayacagim sanirim. Yukaridaki resimde sırayla makyajsiz- cecile mat fondoten uygulanmis ve son olarak da birazdan tanitacagim pudra uygulanmis halini goruyorsunuz. Sonuc açık.
Fiyati 35 lira.

Wet n Wild pudra.
Ilk defa kullandigim bir marka. Acikcasi pudrayi biraz ucuza getirmeye calisiyordum. Hem de yeni bi urun denemis olmak istedim. Tasarimi da hosuma gitti aldim ve cok begendim. Yumusacik bi pudra. Yuzumde birikmedi. Saatler gecmesine ragmen makyajim sapasaglam kaldi gun boyunca. Bu fiyata bu kalite beni sasirtti gercekten.
Bonus olarak misss gibi de kokuyor kizlar :)
Fiyati 12 lira.




4 yorum:

  1. Sonuç gerçekten çok iyi.. Pudra uygulanmamis gibi duruyor o pudra surdukten sonra ki toz toz görüntüyü hiç sevmiyorum ben. Bu pudranin matlastirici etkisi varmi acaba ? Fondöten de çok başarılı gözüküyor bu tarz tam kapatıcı fondotenleri kullanmayı bende istiyorum ama yapısı yoğun şeyleri kaldiramiyor benim cildim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin icin pudanin uzerindeki yazilari bi kez daha kontrol ettim canim matlastirmak ile ilgili bi ibareye rastlamadim ama pudralar genel olarak mat bi gorunum verir zaten. Fondoten de matlastirici etkili olunca sonuc boyle oluyor. Ayrıca bu fondoten yagli ciltler icin cok uygun cunku icinde pudra var ve gun boyu cildindeki fazla yagi emiyor. Yogun ama bi sunger yardımıyla daha ince surebilirsin el ile yaymak icin pek uygun bi fondoten degil.

      Sil
  2. çok güzel görünüyorsun canım ben de wet'n wild pudra aldım son gratis indiriminden ama henüz deneyemedim elimdeki flormar bitince inşallah :D

    YanıtlaSil
  3. It is a very informative and useful post thanks it is good material to read this post increases my knowledge. Solotica Hidrocor

    YanıtlaSil